Energielabel woning
Werkgebied: Gooi en Vechtstreek
Plaatsen: Hilversum, Bussum, Naarden, Huizen, Laren, Blaricum, Eemnes, Baarn, Muiderberg, Muiden, Weesp, Nederhorst den Berg, Kortenhoef, Vreeland, Loosdrecht, ‘s-Graveland en Ankeveen
Tarieven (inclusief BTW en verplicht bezoek)
0-100m2 – €300,-
101-150m2 – €370,-
151-200m2 – €440,-
201-250m2 – €510,-
>250m2 – op offerte
Werkwijze opname en registratie energielabel
1 Contact en bevestiging afspraak
Na uw aanvraag wordt binnen 1 werkdag contact opgenomen voor een afspraak om de woning op te nemen. U krijgt per mail een bevestiging van de gemaakte afspraak. In de mail staat informatie over de opname en welke informatie u zelf ter beschikking kunt stellen, zoals bouwtekeningen, plattegronden, (in)meetrapport, informatie over de aangebrachte isolatie e.d.
Na uw aanvraag wordt binnen 1 werkdag contact opgenomen voor een afspraak om de woning op te nemen. U krijgt per mail een bevestiging van de gemaakte afspraak. In de mail staat informatie over de opname en welke informatie u zelf ter beschikking kunt stellen, zoals bouwtekeningen, plattegronden, (in)meetrapport, informatie over de aangebrachte isolatie e.d.
2 Voorbereiding en opname
De opname wordt voorbereid op basis van de door u beschikbaar gestelde informatie, data uit het kadaster en overige data, zoals Funda e.d. Tijdens de opname worden alle daken, gevels, ramen, deuren, panelen en de grondvloer op isolatiewaarde geïnspecteerd. Daarnaast wordt gekeken hoe het pand wordt geventileerd, verwarmd en eventueel gekoeld en of er bijv. zonnepanelen zijn.
3 Uitwerking en registratie
Na de opname worden de gegevens uitgewerkt en verwerkt in de computersoftware. Als alle gegevens verwerkt zijn, wordt het energielabel berekend en geregistreerd. De registratie is altijd binnen een week na opname. Na registratie ontvangt u het energielabel en het opnamerapport via de e-mail.
4.9
Gebaseerd op 38 beoordelingen
powered by Google